Suka beg mahal, nama Mansor. Mesti adik kak mah niSaya dah faham kenapa wanita ada banyak handbag HAHAHA Cerita dia mac…

Suka beg mahal, nama Mansor. Mesti adik kak mah niSaya dah faham kenapa wanita ada banyak handbag HAHAHA Cerita dia macam ni. Mula-mula saya angkat beg ROG Ranger edisi lama (paling kanan). Beg tu best. Materi…al kain Cordura dan zip tahan hujan. Boleh bawa laptop 15.6″. Tapi satu kelemahan dia ialah takde tempat nak letak botol air. Harga ROG Ranger (lama): https://bit.ly/3ArdJr0 Jadi saya pun angkat pulak beg ROG Ranger edisi latest (paling kiri). Boleh letak botol air kat tepi. Boleh muat laptop 17″. Tapi besar sangat lah pulak. Harga ROG Ranger (latest): https://bit.ly/3e3HnLr Sebab nak yang kecik sikit, saya angkat pulak beg ROG Archer (tengah) yang boleh muat laptop 15.6″ walaupun bersaiz kecil. Boleh dipusingkan jadi handbag atau messenger bag. Harga ROG Archer: https://bit.ly/3cocD7c Bahaya jugak bila terjebak dengan beg ni rupanya. #DoneTeracun

Read More

Sumber Facebook: GAGS Malaysia – Posts | Facebook

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.