Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by whitelisting our website.
Categories
News

PSG pantau kecergasan Mbappe

Paris: Kylian Mbappe masih belum pasti diturunkan pada aksi timbal balik saingan separuh akhir Liga Juara-Juara menentang Manchester City, awal pagi esok menurut pengendali Paris Saint-Germain, Mauricio Pochettino.

Mbappe tersisih ketika PSG menang 2-1 ke atas Lens dalam saingan Ligue 1 Sabtu lalu dengan kecederaan betis tetapi disenaraikan dalam skuad yang berkunjung ke Manchester.

“Saya fikir kami perlu menilai Kylian. Hari ini dia akan memulakan latihan individu dan kemudian kami akan lihat dia dapat beraksi dengan pasukan untuk sehingga hujung saingan,” kata Pochettino.

“Masih ada satu hari lagi dan kami belum memutuskan jika dia bersedia atau tidak untuk beraksi,” tambah Pochettino.

Ketiadaan Mbappe memberi kesan besar buat gergasi Perancis itu ketika mereka cuba mengubah defisit 2-1 daripada perlawanan pertama di laman sendiri berdepan skuad kendalian Pep Guardiola.

Penyerang Perancis itu menyerlah bagi kelabnya pada saingan Liga Juara-Juara musim ini, termasuk menjaringkan hatrik ketika membantu kemenangan 4-1 di Barcelona dalam saingan 16 terakhir dan menjaringkan dua gol ketika berdepan berdepan Bayern Munich pada suku akhir.

© New Straits Times Press (M) Bhd

Read More
Sumber Web: Harian Metro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Exit mobile version